25 października 2013

Trudne pytanie natury Gabika

 Załączam fragment rozmowy mojej z Aniołkiem.

Gabi_MAG: 
  Widzę, że Aniołkom się nudzi.
Juliaa:
  AniołkOM?
Gabi_MAG:
  Ja na monitorze mam jeszcze ze 3 aniołki wymalowane żółtą farbką.
Juliaa:
  Fioletowy te nietoperze skrzydła nie przypominają anielskich =.= Taaa.... Żółty ma do mnie ostatnio słabość, bo chce chodzić ze mną na basen.
Gabi_MAG:
  No tak, a Gabik nie chce, więc widzisz, Żółty bardziej kosia Aniołka.
Juliaa:
  A Różowy bardziej kocha ciebie niż Tygryska, bo u ciebie łatwiej znaleźć coś słodkiego. A Fioletowy kocha Tygryska, bo ma większość czasu dom dla siebie... i może spokojnie psuć i niszczyć. Więc czemu u mnie mieszka Fioletowy, u ciebie Żółty, a u Tygrysa Różowy?

I to jest pytanie, na które nie bardzo znajduję odpowiedź. Ktoś ma jakieś pomysły?

2 komentarze: