21 października 2013

Spacerek

Ze względu na ładną pogodę, Gabik postanowił iść na spacer. Jakikolwiek i gdziekolwiek. Piękna pogoda, ciepło. Aż żal siedzieć w domu.

Z tej okazji, umówiłam się z Wiedźmą i Krasnoludem. Mieliśmy jechać w tereny pagórkowate, potocznie zwane Gorcami. Niestety, Wiedźma postanowiła się rozchorować i została w domu. Tak więc, na spacer, udałam się sama z Krasnoludem.

I to był błąd. Nie było z nami Tygryska, więc nie miał kto Krasnoludowi dotrzymać tempa. Nie było Wiedźmy, więc nie miał kto go spowolnić. Został tylko mały Gabik na placu boju i gonił zawzięcie za Krasnoludem. Ile mu sił starczyło.

Jaki był tego wynik? Mieliśmy trasę na 3 godziny. I zrobiliśmy ją w 3 godziny - wliczając w to, wypicie herbatki i zjedzenie ciasteczka w schronisku. I oczywiście pooglądanie widoczków.






Tatry było widać przepięknie. Niestety, nie podsiadam aparatu fotograficznego, więc jakość zdjęć jest, jaka jest. Ale niebo przynajmniej ładnie wyszło. I te wszystkie chmurki.

Gdy schodziliśmy w dół, minęliśmy wycieczkę, w ktorej było kilkoro dzieci. Akurat zobaczyly krowę. I dwie dziewczynki zaczęły biec do tej krowy i krzyczeć:
"Daj nam Milkę! Daj nam Milkę!"
Myślałam, że padnę ze śmiechu. Byliśmy już dużo dalej, gdy dobiegł nas wrzask tych samych dziewczynek. Dało się z tego wyróżnić: "Krowa nas atakuje!"
Gdy się obróciłam, zobaczyłam, na czym ten atak polegał. Krowa, popatrzyła na dzieci i zrobiła dwa kroki w ich stronę. I to tyle na temat ataku. Krasnolud tylko stwierdził, że większość tych krzyków brzmi, jakby mali orkowie atakowali.

Zgadza się. Nadmiar świeżego powietrza i ruchu szkodzi.

3 komentarze:

  1. musiałaś dawać zdjęcia??? crash! crash! my broken liver!
    cholerne gardło... :/

    wiesz... mnie zabiło pytanie: ale kiedy dodaje się te pozostałe rzeczy? w kontekście robienia masła.

    OdpowiedzUsuń
  2. A pamiętasz wyprawę w Gorce, jak byłyśmy przekonane, że ktoś nam zrobił kawał i karczmę nazwał nazwą szczytu, do którego miałyśmy dotrzeć za x czasu, a już to zrobiłyśmy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Spacerek , gabiko-krasnoludo-spacerek A ja znowu w robocie echh Garb gratis
    Ale już ja dorwę te gówy tak im szlaki skopię, że nie będą wiedziały którędy do szczytu Ot co!

    OdpowiedzUsuń