14 sierpnia 2013

Clannad

W lutym tego roku, byłam na ich koncercie wraz z Tygryskiem, Wiedźmą, jej Siostrą i moim Bratem. Było super. Gdyby nie brak biletów, to poszlibyśmy na drugi koncert, który był godzinę później. Na szczęście, zespół obiecał przyjechać do nas za rok.

Wczoraj, wchodzę na popularny portal z biletami na różne imprezy, chcąc sobie coś sprawdzić. Nie zdążyłam. Zobaczyłam, że są bilety na Clannad. Niewiele myśląc, sprawdzam, gdzie, kiedy i za ile. Ku mojej ogromnej radości, jeden koncert odbędzie się niedaleko, w moim ulubionym miejscu koncertowym. Termin jest w styczniu, czyli tak, jak obiecali, za rok. Cena - przystępna.

Najpierw trzeba bilety załatwić, więc Gabik zaczął dzwonić. Pierwsze do Wiedźmy. Ta oczywiście ucieszona, od razu chce zamawiać bilety. Ale jeszcze Tygrysek i pytanie, czy sama czy z Pogromcą Tygrysków. Okazuje się, że z Pogromcą. Jeszcze Mama Mufinka, też chce. Wiedźma zamawia, w sumie 7 bilecików i... problem. Stronka się zawiesiła, cuda jakieś chciała. No nic. Na dobre to wyszło, bo się okazało, że jeszcze dwie osoby chcą jechać z nami. Nie ma problemu. Bilety odblokowali, chce Wiedźma zamówić i... znowu problem. Można maksymalnie 8 biletów na jeden koncert zamówić. A my potrzebujemy 9!

Zadzwoniłam na obsługę. Po 5 min czekania, wreszcie połączyło mnie z konsultantką. Przedstawiam problem. Niestety, jedynym rozwiązaniem jest założyć drugie konto. Nie da się tego inaczej obejść. Wiedźma poirytowana powiedziała, że wieczorem się zastanowi, co z tym zrobić. Ja nie miałam czasu w pracy się bawić z portalem. Spasowałyśmy. Najwyżej, znajdziemy inne miejsca.

Popołudniu, mój Brat z Wiedźma zamówili bilety. Udało się. Znaleźli dobre miejsca. Zapłacili. Teraz czekamy na kuriera. I na koncert, oczywiście.

Natomiast Tygrysek miała drobny problem, gdzie zapisać sobie ten temin, by nie zapomnieć i nie wyjechać w tym czasie  czy umówić się na inną imprezę. Oto fragment rozmowy:

Gabi_MAG: Ja tam będę pewnie pamiętać. Można jeszcze zapisać w telefonie, na kartce i przykleić na środek monitora, na czole, na którymś Gabiku...
Tigri: Gabiki ciasteczka dają! [chwila ciszy] Na tym co. Na tym datę. Na tym godzinę. Na tym wykrzyknik. I od tej pory jesteście czworaczkami, zapamiętać, syjamskimi dla jasności.
Gabi_MAG: Taa, tylko je potem znajdź.
Tigri: Spoko. Fluorescencyjny pisak.

3 komentarze:

  1. Gabik, my coraz wcześniej te bilety kupujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy można wiedzieć kiedy ten koncert będzie?? Kiedy Gabiki będą zajęte koncertowaniem? Bo na razie to jest wielka tajemnica wszystkich Gabików :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... Koncert będzie 28 stycznia 2014 roku godzina 18:00.

      W sumie, to dobre miejsce, by sobie wszystko zapisać. Łatwo potem znaleźć. ;-P

      Usuń