26 maja 2013

Rude muffinki i Gabik

Zaraz. Miało być muffinki i rudy Gabik. Ale co tam. To prawie to samo.

Zaczęło się od muffinek. Kupiłam sobie blaszki i nie mogę się powstrzymać. Muffinki są fajne. W miarę szybko się robią, są różnorodne i wszystkim smakują. A wyglądają tak:


 
  
 Te jeszcze ciepłe, znajdujące się w blaszce, są orzechowo-miodowe. Te niżej, w miseczce są serowo-czekoladowe. Zrobiłam też muffinki bananowe z czekolada. Oto i całość.


Muffinki zrobione zostały z okazji pikniku, na który następnie się udaliśmy. Obejrzeliśmy wystawę pt. "Boska Komedia" w ilustracjach Salvadora Dali. Polecam wszystkim. Naprawdę warto zobaczyć. Następnie udaliśmy się do Willi Domańskich znajdującej się w Nawojowej Górze. Przepiękna, stara willa, w której zachowano wszystko tak, jakby pani Danuta Domańska ciągle tam mieszkała. Kolejny obowiązkowy punkt pikniku do zobaczenia.

Co do rudego Gabika... Tak, postanowiłam zmienić kolor włosów. Chciałam rudy. Kupiłam farbę. Wiedźma przyszła i przy asyście Tygryska nałożyły farbkę na Gabika. I... Muszę przyznać, że efekt mi się podoba. Chociaż do rudego to im trochę brakuje. Nazwa na opakowaniu brzmi "wulkaniczna czerwień" i ku mojemu zdziwieniu, idealnie opisuje kolor. Pomimo tego, że na opakowaniu wygląda bardziej na rudy, niż czerwony. Ale co tam. Wygląda fajnie.

Niestety, w sklepach strasznie ciężko znaleźć rudą farbę do włosów, która by spełniała moje wymagania. Ale że wyszło jak wyszło, a mnie to zupełnie nie przeszkadza, to zostaje jak jest. Jednak jak faktycznie zapragnę rudego koloru, to tym razem pójdę do fryzjerki.

Co do farbowania. Niechcący oberwało się żółtemu. Jak poszłam płukać włosy oczywiście on też musiał pod wodę i cała farba spłynęła na niego. Mam teraz dwa różowe gabiki i jednego fioletowego. Chociaż nie podejrzewam, by efekt na Żółtym długo się utrzymał. On większość dnia spędza w wodzie.

4 komentarze:

  1. Znowu ciacha... Ja walczę z projektami, a ty robisz ciastka... i gdzie tu sprawiedliwość? Ehh :(..


    To teraz zamiast VYP jest PPV?... to brzmi prawie jak PCV ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam poranka by zobaczyć efekt tych moich działań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Ogniste Mufinki wyszły i bardzo pyszne Gabiki.

    OdpowiedzUsuń