12 kwietnia 2013

Wiosna

"Wiosna to najgorsza pora roku
Nie wiem czemu cieszą się wszyscy wokół
Wszyscy, lecz nie ja, na mnie pada blady strach.
Bo kto wiosnę już pozna, wie jaka jest wiosna
Okrutna i bezlitosna, bo pod płaszczykiem
Wzniosłych uczuć kryje się zwykła chuć."

Fragment tekstu piosenki OT.TO "Okrutna wstrętna wiosna" ukazuje cały mój stosunek do tej pory roku. Ja chcę pół metra śniegu, -5 stopni i słońce. Ale na pewno nie to, co jest dzisiaj. Wliczając w to ten koszmarny ból głowy, który zawsze towarzyszy takiej aurze.


 

2 komentarze:

  1. ale... ale... ale jeśli chodzi o chuć to jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosną jest statystycznie najwięcej samobójstw XD...

    Ale ja kocham lato, a gdyby nie przyszła wiosna, to nie przeszłoby po niej lato :-) Choć ja za oknem mam chwilowo jesień ^ ^"

    OdpowiedzUsuń