21 października 2015

Zumba

Dopadła także i mnie. Zgadza się. Chociaż to w głównej mierze wina tego, że w pracy dostałam kartę Multisportu. Trzeba ją wykorzystać, bo inaczej to marnotrastwo.

Wczoraj padło na Zumbę. Najbliżej mojej pracy, w godzinach mi odpowiadających - czyli zaraz po pracy, była ta przyjemność tylko w jednym klubie sportowym. Zapisałam koleżankę z pracy i siebie dzień wcześniej. Na miejscu całkiem fajnie, chociaż czułam się trochę niepewnie. Ani nie wiem gdzie iść, ani co ze sobą zrobić. W końcu, znalazłyśmy szatnie, przebrałyśmy się. Na recepcji pani wskazała sale, w której Zumba jest. Punktualnie zajęcia się zaczęły. No może 2 min po czasie.

Najpierw Instruktorka wypytała, kto jest pierwszy raz u niej na zajęciach. Oczywiście, wszystkie dziewczyny. Albo prawie wszystkie. Potem zapytała, kto jest pierwszy raz w ogóle na Zumbie. Na to Gabik się zgłosił i jeszcze jedna dziewczyna. W połowie zajęć Instruktora popatrzyła na mnie i powiedziała, że ją chyba okłamałam mówiąc, że jestem pierwszy raz na zumbie. Może to przez ten balet w dzieciństwie...?

Zajęcia były super, chociaż brak znajomości kroków trochę mi przeszkadzał. Większą uwagę zwracałam na to, co robi Instruktorka, niż na samą zabawę. Poza tym, mój organizm czuł, wyraźnie, że chce więcej, szybciej, niestety koordynacja ręce-nogi-mózg nie nadążała.

Daję sobie miesiąc czasu i sądzę, że po tym okresie, będzie to super zabawa. I będzie można szaleć.

A na razie, w planach na czwartek, basen.

6 komentarzy:

  1. ja jednak zostanę przy tańcu brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to szacun. Ja zumby nie znoszę może nie organicznie ale wolę Latino i pilates.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie nikt takiej fajnej karty nie chce dac chlip. Ale młoda jeszcze podrośni i idziemy na basen ot co!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zumba rullzzzzzzzzzz~! <3

    Jak przyjedziesz do Aniołka, to też pójdziemy :)

    http://aero-zumba-hit.cba.pl/wp-content/uploads/2014/09/9826_254851891351295_1970765396_n.jpg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej podoba mi się to o nowych butach :P

      Usuń
    2. Każda wymówka na kupno nowych butów jest dobra xD.... Więc zumba to same plusy :)

      Usuń