22 marca 2013

Gabikowe łóżeczko

Jak wszyscy wiedzą, moje łóżeczko to moja forteca. Nikomu go nie oddam. Nie podzielę się. Jest moje i już. W prawdzie nie przeszkadza to moim psiakom z niego korzystać, ale cóż ja mogę. Jest ich więcej i są cięższe. A przynajmniej robią się strasznie ciężkie, jak chce odzyskać moje łóżko.

Ten sam problem mam z Gabikami. Te jak zajmą łóżko to... w sumie to go nie zajmują. One je kradną. I uciekają z nim albo na balkon, albo do ogrodu. Moje biedne łóżeczko...

Natomiast ostatnio, chyba Gabiki porozumiały się z psiakami i... popsuli mi łóżeczko :( Mam zwykłą wersalkę i wczoraj rano, gdy chciałam schować pościel okazało się, że nie mogę złożyć łózka. Musiały Gabiki je popsuć w nocy. Jak nic.

Pocieszające jest to, że teraz nie mogą mi go ukraść. Nie da się go złożyć, więc nie mają jak go wynieść. Teoretycznie ^^


Jeszcze tydzień i koniec postu :)
Będzie torcik :)

7 komentarzy:

  1. łóżko. na zawsze wierne :P

    torciiiiiiiiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  2. A bo im składasz, jak one potrzebują tyyyyyyyyyyyyyyle miejsca. Tak z pięć razy więcej, niż wskazywałaby ich powierzchnia :)

    Ja to Cię podziwiam z tymi słodyczami, słowo. Umarłabym :) A to magnez czysty :P Tak sobie tłumaczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Łóżeczko popsujali... niedobre maluchy... Co do wynoszenia wiesz... one zdolne bestie są i chociażby w wyniku nieświadomości tego ze łóżko się nie zmieści przez balkon to je wyniosą. Szczególnie taki jeden w kolorze cytrynki. Do jego świadomości ciężko dotrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że tylko popsuły łóżko... A nie np. spaliły, wysadziły w powietrze, wyrzuciły przez okno (najlepiej z 10 piętra jakiegoś wieżowca), utopiły w morzu... itd :P


    Tigri, a reszta 'kolorowych' jest niby bardziej świadoma swoich czynów? Wątpię ^ ^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz różowy jest świadomy ze pod woda nie można oddychać... a może tp tylko efekt unikania wody...hmmm

      Usuń
    2. Fioletowy na 100% jest całkowicie niepoczytalny...

      Usuń
    3. podejrzewacie o poczytalność KTÓREGOKOLWIEK z nich??? O.o

      Usuń