10 marca 2013

Gabik maruda

Dzisiejszy dzień, zamiast wiosenny, to raczej jesienny. Przez to Gabik ma humor taki sam, jak pogoda. Czyli ponury, ciemny i deszczowy. Nie ma to jak uzależnienie od słońca...

A dlaczego pogoda popsuła Gabikowi humor? Ano na północy naszego pięknego kraju jest śnieg. O tak, śnieg. A czemu nie ma go u nas? Czemu jest tam? Ktoś mi po prostu ukradł śnieg i tyle :( Mój śnieżek...

Mam wrażenie, że V.Y.P. maczało w tym swoje łapki.

Drugim powodem jest zbliżająca się wiosna. Wszyscy chcą wiosnę, tylko nie Gabiki. Musi to mieć coś wspólnego z tymi wszędobylskimi alergiami na wszelką roślinność pylącą. Nie przeczę, słoneczko chętnie bym zobaczyła. Ale czemu wtedy wszystko musi pylić? Obawiam się, że w tym roku to będzie istny koszmar <.<

Skoro już narzekam, to ponarzekam do końca. Pierwszy i ostatni raz w życiu zrobiłam sobie wielkopostne postanowienie, że nie będę jeść słodyczy. Toż to istna głupota była! Gabik niejedzący słodyczy... Naprawdę zabawne. I jak na złość, wszyscy chcą ciastkami częstować. Grrrr...

No trudno, trzeba płacić za swą głupotę. Na szczęście jeszcze tylko 3 tygodnie. I będzie pyszniutki torcik. Wykonany samodzielnie na święta :)

A na razie musi wystarczyć herbatka

5 komentarzy:

  1. nie zapomnij torcika dobrze schować żeby gabiki i inne perwersyjne krzyżówki nie zjadły zanim przyjdę się obeżreć za te 6 tygodni :)))
    wizja tego tortu trzyma mnie przy życiu. sic!

    OdpowiedzUsuń
  2. No i się nie podzielą echhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak bardzo chciałaś śnieg, trzeba było do mnie przyjechać... Żółty się nie krępował..

    Tu dalej pada... ja nie chcę! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J-chan pakujesz śnieg na ciężarówkę i przyjeżdżasz do nas xd
      U ciebie mniej u nas więcej. No i mamy aniołka sasasasaasa.
      Wszyscy szczęśliwi.

      Usuń
    2. ja proponuje: ty przyjezdzasz kangoorem, bierzesz ten caly snieg i wszyscy szczesliwi :P

      Usuń