30 września 2014

Co lepsze - film czy książka

Spór znany i stary. Tym bardziej nie będę go roztrząsać. W sumie, to chciałam tylko zaznaczyć taką luźną, moją własną, uwagę.

Miałam prasować, do tego najlepiej puścić sobie jakiś film. Znudzona przeglądałam stronę z filmami i nic nie mogłam wybrać. Natrafiałam na różne tytuły, i za każdym razem pojawiała się ta sama myśl - wolę przeczytać książkę. Niestety, nie opanowałam jeszcze prasowania i czytania jednocześnie.

Może to wina tego, że zbyt wiele książek przeniesiono na ekran. A może akurat tego dnia żaden tytuł mi nie przypadł do gustu. Tak czy inaczej, chęć przeczytania kilku starych tytułów pozostała. Tylko kiedy ja to zrobię...


2 komentarze:

  1. Zawsze pozostają audiobooki ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wolę książki... ale ostatnio niestety często muszę z nich rezygnować na rzecz snu... ale cóż począć :(

    OdpowiedzUsuń