18 listopada 2014

Rozmówki

1.
Gabik: Wieczorem... Nie dożyje wieczora.
Wiedźma: Zdziwię cię: dożyjesz. Z rozpędu.
Gabik: ... :(

2.
A: Mam ohydne rajstopy.
J: Czemu ohydne? Normalne.
A: Ohydne. Taki babciny kolor.
J: Beżowe są przecież.
A: W sumie, to ja toleruje tylko czarny kolor rajtek.

3.
Piątek, popołudnie - tak w okolicach 15:00 po ciężkim tygodniu i jeszcze cięższym dniu:
Gabik: W? Jak ty wytrzymujesz z tyloma babami w jednym pokoju?



I dodatkowo, pewna adnotacja wpisana na zamówieniu dotycząca zakresu, jaki powinien obejmować wydane materiały: "Kwadrat o promieniu 200m".

Ot, życie.

6 komentarzy:

  1. dobrze wiedzieć, że nie tylko ja mam ciężką alergię na beżowe rajstopki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kwadrat mnie powalił<<<<<
    A tak w ogóle to jak on wytrzymuje z tyloma babami?

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu faceci składają się z chromosomow XY... czyli w połowie są niczym kobieta (X) :P

    Może komuś chodziło o kwadrat opisany na okręgu o promieniu 200m, a to był tylko taki skrót myślowy? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J-chan, powstaje pytanie, czy okręg opisany na kwadracie czy wpisany w kwadrat :P. Bo to jednak robi istotną różnicę w wielkości zakresu.

      A jak W. wytrzymuje z nami wszystkimi w jednym pokoju, to ja nadal nie wiem ^^". Nie udzielił mi odpowiedzi.

      Usuń
    2. potajemnie dolewa sobie nerwosolu do kawy :P

      Usuń
    3. Oczywiście, że opisany na kwadracie! Wpisany byłby dla Was za prosty ^^

      Usuń