21 listopada 2014

Obserwacja

Czy wy też macie czasami wrażenie, że jesteście obserwowani? Ja zazwyczaj mam. Po prostu się wszystko na mnie patrzy. Na przykład:

- herbatka się na mnie patrzy - podejrzanie oczkami w zielonym futerku,
- kaloryfer się na mnie patrzy - zazwyczaj zimą, kiedy też obrasta zielonym futerkiem,
- ciastka się na mnie patrzą,
- łóżko się na mnie patrzy - i czasami merda ogonkiem.

Ogólnie, wszystko się na mnie patrzy. Ot, taka mania prześladowcza. Ostatnio nawet w pracy jestem obserwowana. Mam nawet na to dowód.



On się na mnie patrzy!

3 komentarze:

  1. właśnie chciałam napisać, że j-łowca też Cię zawsze prześladuje... ale Rysek mnie ubiegł :P


    A gdzie ten misiak ma nos? ^^'

    OdpowiedzUsuń
  2. a łóżko to macha dwoma ogonkami .... chyba
    konduktor też się dziwnie patrzy jak trzymasz bilet w wyciągniętej do połowy ręce ... i śpisz

    OdpowiedzUsuń